دمای هوای زنجان افزایش می یابد

دمای هوای زنجان افزایش می یابد

به گزارش مولیکس از زنجان ، سلطانی گفت: بر اساس بررسی آخرین نقشه های هواشناسی، آسمان امروز استان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود که گاهی با افزایش ابر و در برخی نقاط با وزش باد نسبتا شدید همراه خواهد شد.

وی افزود: احتمال رگبار پراکنده و محلی و رعدوبرق در برخی مناطق نیمه شمالی استان خصوصا ارتفاعات وجود خواهد داشت. فردا نیز کم و بیش همین شرایط برقرار خواهد بود و از روز دوشنبه جو پایدارتر خواهد شد و پدیده قابل ذکر برای این روزها وزش باد نسبتا شدید در ساعات بعدازظهر در برخی نقاط استان خواهد بود. همچنین دمای هوا امروز و فردا تغییرات قابل ملاحظه ای نخواهد داشت ولی از روز دوشنبه دما به طور محسوسی با افزایش همراه خواهد شد.

کارشناس هواشناسی استان گفت: با روند افزایشی دمای هوا تا روز چهارشنبه هوای گرمی در اغلب مناطق استان حاکم می‌شود.

سلطانی دمای فعلی شهر زنجان را ۲۰ درجه اعلام کرد و افزود: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت تغییری نداشته است.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دمای هوای زنجان افزایش می یابد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دمای هوای زنجان افزایش می یابد"، کلیک کنید.